Merve_DUMAN
Benimde ilk çocuğumda kese etrafında büyük bir kanama alanım vardı 11.haftamda basladı 22.haftamda bitti ama bu sürede çok şiddetli kanamalar geçirdim hastanede de kaldım birgün
Doktorum progestan ve igneye baslatmıstı 2.5aya yakın kullandım ve bebek büyüdükçe kanama alanı bitti aslında bebegin yicek ekmeği varsa yaşıyor canım
Benim doktorum bana herşeyi yasaklamıstı sürekli uzanıcaksın yatacaksın hiçbir iş yapmıcaksın dedi bütün işleri annem gelip yapıyordu ama doktorum bunları yapıcaksın ilaclarını kullanıcaksın geresi allahın takdiri dedi şükür allah yaşattı şuan 3yaşına giricek kızım. Sende kötü düşünme