User658383839 öncelikle çok geçmiş olsun asla stres yapma bebeğini de kendini de etkileme. Bence yatmamakla en iyisini yapmışsın ama kontrollerini de ihmal etme. 32+6da rutin kontrolüm vardı muayene oldum nst gittim geldim doktor dedi acil yatış tabi bende bilmiyorum panik oldum acile gonderdi ordan yatisim yapıldı devlet takipliyim bu arada 24 saat içerisinde iki doz ciğer geliştirici iğne yaptılar nst çekiliyor iki saatte bir iki defa birer kilo serum takıldı ağrı kesici hap verildi nst de sancilarim 80 çıkıyor ebe de doktor da doğum yapıyorsun diyorlar ama herhangi açılma su sancı vs hiç birşey yok gayet iyiyim ikinci doz ignem yapıldıktan sonra ebeye taburcu olmak istediğimi söyledim doktor gelsin konusun dedi acillde de kim nöbetciyse o geliyor akşam 7 oldu doktor geldi taburcu olmak istedigimi söyledim kesinlikle kabul etmedi gece 12de beni sezeryana alacağını söyledi aradan 1 gün geçtiği için 33 haftama girmiş oldum bebek doğarsa zaten direk kuveze kilosu bile müsait değil.. ben kabul etmedim imza atarak çıktım ertesi günü özele gittim gayet ilgili bi doktor alanında başarılı başımdan geçen olayları anlattım doktorun tek sorduğu şey neye dayanarak seni sezeryana alıyor dedi nst sancilarimi da götürdüm yanımda doktor bu haftalarda sancıların gayet normal olduğunu gün ağrıları olduğunu söyledi şimdi 35+3 haftamdayim her hangi su kanama bebek hareketlerinde azalma hissedersen beklemeden acile başvur dedi. O kadar strese soktular ki beni belki de onları dinleseydim bebeğim şimdi cihazlara bağlıydı