User658383839 keşke yatsaydin hastanede doktor seni ve bebegin iyiliği için önermiş kabul etmemen kötü bende riksli gebelik konumunda erken dogumum oluyor hareketim hamileligimin basindan belli kısıtlı bugünde muane oldum dedim çok korkuyorum erken doğarsa diye oda baktı sonra biyere sevk etti servikal uzunluğa ve şu geliyormu dogum belirtisimi diye baktı nst de bakıldı hepsi temzi çıktı çok şükür ama doktorum yat fazla hareket etme dedi bende dikkat ediyorum doktor bana yat dese ben yatardım kimsenin dediği düşündüğüde umrumda olmazdı bence sende dikkat et kendine wc dışında kalkma çünkü sancıların varmış benim çıkmadı çok şükür 15 gün sonra çağırdı senin sancin çıktığı için bi tik daha dikkatli olman lazım