_asli1123 Kızlar 21 haftalık hamileyim göbeğimin üst tarafı daha şiş mide kısmı yani ve sert bu normal mi
gmz0007 _asli1123 normal benimde öyleydi.Belli bir süre sonra bebek doğum pozisyonu aldığında göbek aşağıya düşüyor benim 28. haftada oldu 😌
_asli1123 gmz0007 Ayy öyle mi bende değişik hissediyorum sanki hamilelik değilde çok yemişte şişmiş gibi oluyor 🤭 teşekkür ederim az daha zamanı var o zaman tam hamilelik görüşü için
gmz0007 _asli1123 insan göbüşü çıkmayınca ne zaman çıkacak diye heyecanlanıyor sonra yok artık daha ne kadar büyüyebilir diye düşünüyor ahahah çok ilginç bir süreç.sağlıkla kucağınıza alın inşallah💗