Melissayda Hadi gelin sohbet edelim. Hamileliğin en güzel zamanlarındayım ama ağırlaşmaya başladım ikinci gebeliğim ikinci prensesim geliyor 👧🏻 Pamuğumun ismi belli İlay Ece 🧚🏻♀️👶🏻 Sizlerin nasıl gidiyor ? İsimlere karar verdiniz mi ? Hazırlıklar ne durumda ?
Kur Melissayda bende 24 haftalık oldum canım griple mücadele ediyorum ve bende ağırlaştım uykusuzluklar ağrılar başladı benimde kızım olacak park yatak aldık birde çevreden gelen hediyeler var Allah sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin 🥰
Deleted33000 Melissayda bende 20+3um isim olarak Eray karar verdi büyük oğlum bizde onu kirmadik hazırlık olarak da benim diğer çocuklardan kalan biraz kıyafetler var bı hastane çıkışı aldım deterjan aldım kıyafetleri yıkayıp hazırlamak için biraz da hediye gelecek yatağını filan da vardı beşik içine örtülerini aldım görümcem de pike dikmiş sağolsun ben hazırlıklara erken başladım çünkü kanamalarim oluyor sürekli muhtemelen erken gelir bu bebiş 🤭🤭
arinmommy Merhaba ben de 21+2deyim. İsim olarak Arın Barlas düşünüyoruz. henüz herhangi bir eşya vs almadım önümüzdeki aydan itibaren alışverişe başlayacağız inşallah
GirlandBoy_Mom Melissayda iyiyiz canım çok şükür bu ara hareketlerini çok hissediyorum oğlumun🥹ismini ayaz koyduk karar verdik sonunda 🥹😊
Melissayda @arinmommy Barlas ismini çok beğeniyorum oğlum olsaydı Barlas Ata ismi vardı aklımızda sağlıkla gelsinler canım 😍
Guler_45 21+2 yiz bizde 🌸 kızımız geliyor ismini Alara koyacagız. Henüz çok sıkıntı çekmiyorum aktif hareket edebiliyorum çalışıyorum güzel bir hamilelik geçiriyorum şükür 🙏🏻
Sema23 Bende 22 haftamdayım çalışıyorum bir de çok zorlanıyorum az az almaya başladım kıyafet ama 2. Olduğu için daha bekliyorum
bebegimibekliyorum__ Melissayda merhaba 23. Haftadayız bizde inşallah isim Karan düşünüyoruz yeni doğan 5-6 takım aldım, ağrılarım başladı bel bacak ve bende ağırlaştım sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💖
Melissayda @Sema23 cinsiyetleri aynıysa kıyafetler hazır oluyor bizim öyle oldu ama ben yinede dayanamayıp alıyorum ☺️
Sema23 Melissayda farklı cinsiyet Allah’ıma şükür olsun hepsinin duygusınu tadacağım inşallah abisinin bebeklerinide giyer evdede olsa kızım