lalemgul benimde dhea yüksekti doğum kontrol hapı içtim düştü düşüktü de uzunca süre hamile kaldım işte yükselmemişt sanıyorum yine o dönem. İşte bu ay baktırdım yine yükselmiş :(
Ben bir şey kullanmıyorum şuan hamile de kalamadım henüz öyle avokado,ceviz,havuç falan tüketiyorum. Bir sonraki ay inositol kullanacağım