İkinci bebeğime hamileyim ilk kızımda ismi belliydi doğmadan ama deprem de kuzenimi kaybettik annemler de onalrdan birinin ismini ver diyince eşiminde rızasını alarak onu adını verdik şimdi yine hamileyim bu defa eşim 31 haftaya kadar birşey demedi isim konusunda baştan beri bn inci istemiştim eşimde saygı duyuyordu bundan bir hafta önce annemin ismini koymak istiyorum kızıma ilk kızımda annelerin dediği oldu bunda da bnm annemin adı olsun yanına da istediğini ekleyelim dedi öyle diyince birşey diyemedim ama içimden de annesinin adını koymak geçmiyor
Siz olsanız ne yapardınız eğer eşimin istediği gibi olursa
Zeynep İnci olacak yada bnm iki üç isim daha var aklımda onalrdan biri
Zeynep İnci
Zeynep hüma
Zeynep nare
Zeynep Sare
Gibi