Hamilelik sürecinden doğuma kadar herhangi olumsz bişey olmayıp 32. Haftada suyun artmış demişti dktrum,
34+2 olduğumuz gün hicbirsey ortada yokken sabah 7 de 3 dkda bir sancı vurdu , wcye gitme isteği gibi makata vurdu sonra bele,
Araları çok sıktı belliydi bisdy olduğu bı duş alıp kıvrana kıvrana evden çıkarken merdivende suyum geldi,
İlk doğumum normldi hastaneye 15 dkika içinde gittik direk sezeryana alındım şuan 8 gün oldu kızım bnden uzak 😢 pazartesi den beri gozyasimiz dinmedi kızım yutkunamiyo sol elini tam acamiyo ve ayaklarinda problem var
Dünya kadar test ypildi, artık dusunmkten ağlamaktan beynim agriyo
Tesadüf eseri ultrasonda ayağını çekmiştim hatıra klsin diye doğduğu şekil ultrasondskiyle aynı, Dr ise bize hicbirsey demedi bı olumsuzlk vs
Bu süreci atlatsam peşini bırakmam
Fizik tedavimz basliyscsk dua edin Asya’ma nolur çok küçük