Yagmur0256 aynı haftada doktor banada dedi gelişimi 2 hafta geride diye. Ama uzun boyluysan yada minyonsan bebekte olması normalmiş. Çok takılma ona bebeğini üzme. Çok önemli bişey değil ve bi çok doktor yanlış ölçüyor onu. Benim onun için yemediğim yapmadığım şey kalmadı. Ama çok şükür bebek kilo alıyodu diye doktor çok önemli bişey değil diyodu. Sende bozma moralini inşallah sağlıkla alırsın kucağına 🥰