Amonim ben Ümraniye devlete çok çekinerek gittim ama fetiye Demircan hanımda muayene oldum. Yani şu kadar söyleyeyim özelde görmediğim muameleyi gösterdi bana o kadar memnun kaldım ki🥰sedyeden kalkarken zorlandığım için elini uzatıp tutmamı sağladı hep güleryüzlü ve tatlı dilli yaklaştı yeniden gidecek olsam kesinlikle kendisine muayene olurum ama her zaman gebelere bakmıyor bazen jinekolojiye vs kayıyor bu yüzden bulmak zor oluyor randevuyu ❤️