saglikciaanne RavenReyes bende 15+4 un hala hissetmiyorum arada rahmim kasılır gibi oluyor. İki çocuğumda 14 te hissetmiştim bakalım :)
Newmomdml RavenReyes normal ozellikle ilk gebelikler icin bende 18 de hissettim ilk misir patlagi gibi. Suan 32. Hafta oluyoruz sabah baya kafasini ayagini falan gördüm karnimda 😅 biraz sabir
Slhls RavenReyes 17. Haftanın içinde ilk kez hissettim sonra 18. Haftada düzene girmeye başladı şuan 20+5’im her gün hissederim dışarıdan da belli oluyor
Esiilaa 17+5 ilk gebelik henüz net hareketi diyeceğim bişey hissetmedim ama erkenmıs daha 20. Haftalarda hissedilir deniliyor ilk gebelik iiçin bekliyorum bende az kaldı :)
efeduru RavenReyes bende ilk gebelikte 17 de hissettim bunda 15 olcam hala bebek mi değil mi emin olamıyorum 2 senede unutmuşum 🥹