Sazenin Bugün bi sağlık ocağına gittim geldim kasıklarım çok ağrıdı 34+5 teyim 🫠 ne zaman yürümeye kalksam ki yavaş da yürüyorum öyle tempo falan hak getire, kasık ağırım oluyor 😶🌫️ e kolay doğum için Egzersiz yapın bol bol yürüyün diyorlar nasıl olacak o iş 🥹
Baby_B Sazenin bendr 35+3 deyim Bugune kadar yuruyodum ama artik zorluyor Oyuzden yuruyemiyorum bende cok
Ozgekiz Sazenin ben hiç yurumedim, doğurdum ama azıcık zorlandım🥹 her gün 10.000 adım atsaydim, daha rahat doğururdum… Şairin anlatmak istediği, yürümeden de doguruluyor tatlım 🤭 kafam çorba, kusura bakmayın toparlayıp yazamadim
ayse5487 Sazenin aynen bende öyleyim yarın 38 olucaz doktor yürüyüş diyor ama benim direkt kasıklarıma vuruyor nasıl olacak bilmiyorum
Fatmadmr37 Sazenin ilk kızımda gebelik boyunca hep yürüdüm hastaneye de hep kendim gider gelirdim otobüsle yolun çoğunu da yürürdüm ama 37 hafta itibari ile artik zorlamaya başlamıştı biraz yürüsem doguracak gibi hissediyodum karnımı yukarı çekerek yuruyodum ne olur ne olmaz diye zaten ondan sonra yanımda eşim olmadan da çıkmadım ama benim normal doğum kısmet olmadı acil sezeryan olmuştum 40. Haftamda. Yürümenin faydasını görememiş oldum 😅
Baby_B Sazenin evet canim bende de öyle Evde hareketli olun yinede Kisada olsa yuruyus yapmaya calisiyorum ben
Sazenin Baby_B olabildiğince olmaya çalışıyorum işte bende evde 🫠 bi şey yaparken parça parça yapıyorum sürekli git gel yapıyorum ev içinde inşallah az da olsa faydası olur onun da
Sazenin Ozgekiz kız nerde atçaz 10 bin adımı 🫠 ne ayak kalıyor ne kasık… geçen haftalarda işlerim vardı 15 bin falan yürüdüm 3 gün kalkamadım 🫣 öyle olunca daha beter oluyorum 🤭 inşallah kolay doğum olur hep dua ediyorum onun için 🥹
Sazenin ayse5487 ham olduğumuz için mi ağrıyor ki 🥲 3 gün geçmez şimdi benim bu kasık ağrım mesela yürüyüş konforum çok etkileniyor evdeki işleri yapamıyorum yatasım geliyor hep 🫠
Sazenin Fatmadmr37 ya işte öyle de bi durum var 🤭 30 dan önce bende yoktu bu kasık ağrısı fıtı fıtı geziyordum ama şimdi 300-400 m yürüyünce bile başlıyor kasık ağrısı. Bi de bizim ev yokuşta gidip gelebilmek için hem yokuş hem merdiven çıkıyorum 🫠 Allah sonumuzu hayır eylesin kolay doğumlarımız olsun inşallah
ayse5487 Sazenin hamlıktan kesinlikle yaa 🥲 benim de öyle evdeki işlere halim kalmıyor yürüyüş olunca