merhaba,
malesef vücudumuz bizleri bazen kandırıyor. tamamı neredeyse gebelik belirtilerine yakın belirtiler yaşamıştım ve reglim 15 günden fazla gecikmiş olmasına rağmen doğrudan kan testi vermeye gitmiştim ve negatif görmüştüm ama kime anlatsam kesin hamilesin diyordu. üzülmenizi anlıyorum ben de çok üzüldüm hatta 4-5 doktor bana doğal yolla imkansız tüp bebek yaptıracaksınız demişti. ama o bebiş zamanını bekliyor demekki, eğer olumsuz bir durum yoksa kendinizi üzmeyin hiç :) hoş olumsuzluk olsa bile Allah çok büyük. Allah layığıyla ebeveynlik yapacak gerçekten isteyen herkesin kucağını doldursun. iyi bakın kendinize