Rabiul
Ne olacak canımı gelip 3 yaşında ki kızıma açıklamayı siz ister misiniz 🤣 her gün sürekli anne kardeşime bakalım diye uygulamayı açtırıyor ve ben bu amaçla kullanıyorum. Eskiden bu şekilde değildi. Ya çarpı işareti oluyordu yada uygulamayı ilk açtığınızda çıkıp sonradan kayboluyordu. Çalıştıkları yazılımcıları değiştirip basit ve ucuza kaçtılar sanırım. Neyse bu sayede başka uygulamalara yönlenmemize vesile oldular 😆