mrp2023 Nisannurr pcoslarda sık görülen bi durum bi sonrakinde normal bi gebelik olabilir sağlıklı hep kimyasal olacak diye bişey yok içinizi ferah tutun ☺️
mrp2023 Nisannurr çok kimyasalı olup tüp bebek yaptıranlar vardı ben tüp bebekle hamileyim duydunmu bilmiyorum ama
Nisannurr Kubusnn canım ilk progestron ve beta değerim yumurtlamanın 13.günü/ 2. Değerler yumurtlamanın 17.günü
Kubusnn Nisannurr evet 4 gün geçmiş ama bilemiyorum böyle bir durumla karşı karşıya gelip sonra düzelen oldu mu 2 günde bu artış olmuş olsaydı normaldi aslında ..
mrp2023 Nisannurr ben hiç gebelik yaşamadım bizim sorunumuz erkek faktörlüydü, 11 haftalık gebeyim cok sukur
Nurmerwe1 Lavinyam06 23.46 beta ile adetime 12 gün varken öğrendim 2 gün sonra 42.91 oldu 2 gün sonra 78.66 oldu 6 gün sonra 152.63 oldu adetine 2 gün kaldı doktorum birdaha ver dedi yaşayan var mı acaba