18 günlük bebeğim sürekli kusuyor. Önceden kesik süt gibi kustuğu için normal dedim ama iki gündür hortum gibi çıkarmaya başladı. Dün akşam bir saat kustu neredeyse gaz çıkardıkça kustu. Bugün sabah yine aynısı oldu… bi saat kadar dinlenmesini bekleyip emzirdim 5-10 dakika emip uyudu yorgunluktan… onu bırakıp hiç bi iş yapamıyorum ya kusarsa diye yan yatırıyorum ama içim rahat etmiyor. İnstagramda görüyorum anneler dışarı çıkıyor bakımlı bakımlılar. Çevremde de bebeği olanlarla konuşuyorum bizimki hiç kusmadı diyorlar. Günde 3-4 takım üst değiştiriyorum resmen.. Doğum sonrası kontrole gittiğimizde doktor kusması için normal demişti bazı bebekler kusar demişti ama bu kadarı normal mi bilmiyorum 🤷♀️ benim gibi olan anneler var mı