Bu biraz genetik ve vcud yapısıyla alakalı olan bişey hamileliğimin başındanbuyana cok korkuyordum hiç bir krem almadım görmcem sebamedin kremini verdi çatlak önleyici yemin ederim hamileliğim boyunca kaç defa kullandım hatırlamıyorum bile cnkü cok kullanmadım aklıma geldikce kullandım bebek yağını da aynı sekilde onu sürdüğm zamanlarda sürdüm yani bu vücd yapısıyla alakalı olan bişey ne kullanırsan kullan catlıcagın varsa catlarsın ben son haftamdayım maşallah maşallah hiç çatlamadım önemsemediğim halde