Zehradmrlsym Merhaba hanımlar benim ilk bebeğimde çin takviminde kız çıkmıştı ve kız oldu şimdi 2. Hamileliğimde baktığımda erkek çıkıyor. Siz baktınız mı sonuçlar aynı çıktı mı🥰
Elifcelk Bnde tutmadı erkek gösteriyordu hatta 3 4 ay üst üste erkek gösteriyordu😁 Kız bebiş bekliyorum🌸☺️
RabiaK27 Zehradmrlsym 3 sefer baktım üçüde tuttu bende iki kızım var Buda erkek gösteriyordu erkekmiş cinsiyeti 💙
saglikciaanne Zehradmrlsym ilkinde hiç bakmadım ama şuanki hamilelegimde cin takvimi maya takvimi diğer tüm testler hepsi kız çıktı. Benim oğlum olacak :)
Ozgekiz Zehradmrlsym benim de ilk gebeliğimde erkek diyordu, erkek oldu. Bu gebeligimde kız diyor ama daha cok erken cinsiyet öğrenmek icinnn😇
saglikciaanne Zehradmrlsym yani zaten on tane alternatif yok iki alternatif var %50 oda ya kız olacak ya erkek :) o yüzden tutmamasi gibi tutmasi da çok önemli değil bence . 6/7 tane alternatif olsaydı bu kadar çok tutma olmazdı tabi mantıklı bakacak olursak olaya :)