Kızlar merhaba ben veteriner fakültesinde çalışıyorum. Gebelik mevzuatında veteriner fakültesinde çalışmanın yasak olduğu ibaresi var buna ek olarak mevzuata göre daha uygun bir yere geçmek istediğime dair dilekçe verdim fakat hala bekletiliyorum. Doktoruma durumu bildirip rapor kullanmak istediğimi söylesem yardımcı olurlar mı sizce?