Kızlar selam. 39+0 ım. 1haftadır da nst de sancı çıkıyor ama herhangi bi gelişme yok bebeğin gelişine dair. Perşembeye doktorum tekrar randevu verdi ve aç gel nolur nolmaz dedi. Sizce suni sancı ya da sezeryan mı düşünüyor acaba normal doğum olarak ilerliyorduk ama böyle demesi de bi korkuttu soramadım da ameliyata doğru gidiyordu 🥺 yani bebek geleceği zamanı bilmez mi nst de sancı çıkması ne gibi sorun teşkil ediyor sanki biraz acele ediliyormuş gibi geldi 🥺