Kızlar selamlar. 38+3teyim geçen hafta 1 kordon vardı bugün kontrolde 2.kordonuda gördük. Doktorumla hep normal doğum planladık ama şartlar bugün ilk kez sezaryen konusunu açtırdı. Ben korkuyorum. Doktorumda perşembeden pazara yurtdışında olacağı için o günlerde sancım suyum gelirse emanet edeceği doktorun yüksek ihtimal riske girmeyip sezaryen yapacağını söyledi. Bugün gece yatışım verilcek ve suni sancı ile önce normali deneyeceğiz Allahın izniyle. 2 kordon dolanıp normal doğuran var mı süreç nasıldı desteğe, motivasyona ihtiyacım var 😞 Bu arada düzenli kasılmalarım çıkıyo nstde ve 1 parmak açılma var bebek aşağı inmeye başlamış. Geçen hafta açılma yoktu bebişte yukardaydı