wherearetheavocados Rabiul ankara da oturuyorum uyuyordum bina yüksek olduğu için mi bilmem ama baya hissettim yatak başlığı duvara vuruyordu onun sesine uyandım
ayse5487 Ben de hiç hissetmedim ya ordan oraya koşturmaktan evde iyiki de hissetmemişim korkardım Allah yardım etsin beterini yaşayan insanlar oldu kahrolduk daha acısı geçmedi onların 😔
birkizanneesi Lavinyam06 Aminn Bi de hamile halimle kendimi zor taşıyorum ama Ankara yıkılmaz zannetmiyorum
petronix Rabiul Bende Sincandayım hissetmedim eşim aradı haber verdi. Öyle haberim oldu hepimize geçmiş olsun 🥺 Rabbim beterinden korusun.
Loveis Rabiul Keciorendeyiz ama hiç hissetmedik. Eşim de hissetmedi. Kaynanam haber verdi de öğrendik 😅 binamız sağlam herhalde anlamadım 🤷🏻♀️
Morrinah Rabiul aklım çıktı resmen hatay depremini yaşamış büri olarak çok korktum bebeğime inşallah bişi olmamıştır çünkü evde tektim öyle böyle panik yapmadım 🥺🥺🥺