Kızlar merhaba 36+3 günlük hamileyim bugün adet olacakmışım gibi bir sancıyla uyandım bu doğum belirtisi olabilir mi doğumu başlatan her hangi birşey yok henüz suyum vs gelmedi daha ama ilk hamileliğim ve tecrübesizim yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻