Ays_dmr Kızlar selam bugün çatı muayenem vardı psikolojik olarak hazır hissetmeme rağmen çok canım yandı sanırım kendimi kastım ve üzüldüm :( böyle zor muayene yaşayıp doğumu güzel geçenler var mı?
deletedmom43191 Ays_dmr doğum ile çatı muayenesi bir olmaz çatıda ister istemez acı olur parmak sokuyolar sonucta
Ays_dmr deletedmom43191 doktorum da bu şekilde olunca sen istersen sezeryana döndürürüz dedi bilemedim
wherearetheavocados Ays_dmr normal doğum yaptım şimdi ikinciye hamileyim başka bir doktora gidiyorum kültür testi alacakken bir alet sokuyorlar adını unuttum onu soktuğunda mesela bende kendimi kastım doktorum sen normal doğum yapmadın mı felan dedi ikisi aynı şey değil yani acı hissetmen normal
Ays_dmr wherearetheavocados çok teşekkür ederim bugünki muayeneden sonra normal doğumdan uzaklaşmak üzereydim iyi ki yazdınız