ayssss1 banada detaylıya bakan doktor bunun gibi birşey söyledi. Bu durum olduğunda İlerleyen haftalarda yüksek tansiyon, bebeğin gelişiminde gerilik olabilir dedi ama kesin olacak diye birşeyde yok dedi. Yani kesin konuşmadı. Kendi doktoruma gösterdim raporu o da coraspirin başlattı, bu durum olduğununda 34. Haftaya kadar asprin kullanılması gerekiyor dedi. 3 hafta önce gittiğimde gelişimi normaldi bakalım inşallah bundan sonra da sıkıntı olmaz.