merhaba arkadaşlar bugün regl gecikmemin 2. günü beta hcg testi yaptırdım ve sonuç 1 çıktı. geçtiğimiz ekim ayında hamileydim ancak aralık ayında bebeğimin durduğu için kürtaj olmuştum. kürtajdan 25 gün sonra regl oldum ve şimdi de dün olmam gerekiyordu olmayınca test verdim sonuç 1 çıktı. normalde 0 çıkması gerekmez miydi?