Size bi sorum olcak benim yaklaşık 10 gün süren bi kasık ağrım oldu tek taraflı batma gibi ağrı gibi değişik birsey gebelıkten şüphelendim sonrasında adet geldi dün bitti 4 , 5 sürdü normal adet ti yani şimdide o sol kaşık aynı yerde aynı sekılde batma var doktor randevum çarşamba gününe acaba gebelık olurken adet olunuyo mu başından böyle bısey geçen var mı