Kızlar 38+3 deyim haftalık nst ye giriyorum ama şuanlık sancım yok. Şükür keyfimiz yerinde gibi ama geceleri hep tedirgin uyuyorum sancım gelir mi diye zaman daraldı çünkü. Var mıdır önerileriniz bana ? Sizler kaçıncı haftalardasınız ? Neler yapıyorsunuz