Kubraa_38 merhaba. Evet gittim deftere kayıt düşüyorlar imzalarını atıyorsun tüm riskleri alıp daha önce savd yaptırdınız mı sorum evet dedi doktor. Şöyle açıkçası isterseniz yaparız yaparsınız gibi destek değilde daha çok mesela savd yapan oldu mu sorusuna evet oldu ama son anda tekrar sezaryen e almak zorunda kaldığınız da oldu sanki yapmayın boşverin gibisinde ama ilkti ikinci gidişim de aynı tavır olur mu bilemem pek istekli değil gibi