cilekbebek evet birden 0 a inmiyor zaten gebelikte nasıl yükselerek devam ediyorsa sonlanınca da azalarak 0 a yakın bi sayıya iniyor. Ama doktorunuzla bence mutlaka tekrar görüşün bu süreçle alakalı bir vitamin falan verebilir. Benden kan tahlili istemişti gebelik sonlandıktan sonra yaptırdım ve birkaç değerim düşük çıktığı için ilaç verdi normale dönmesi için. Ve sağlıklı beslenme konusunda uzun uzun konuşmuştuk bunlar gerçekten yeni bir gebelik için önemli oluyor. İyi bir doktor eşliğinde bu süreci yönetmeniz daha sağlıklı olacaktır sizin için 🌸