Hansa123 benim ilk gebeligimde kafası azıcık büyüktü (çıkışta hissettim zaten büyüklüğünü (normal doğum yaptım)).Çarşamba günü ,Pazartesiye sezaryen dediler, inatla normal yapacağım dedim ve o cumaya yetiştirdim 😄 şaka bir yana, kilosu çok yoktu ama çok yırtığım oldu, epizyotomi de yapıldı. Parcalandiiiim diye şarkı söyluyordum doktoruma ama geçip gidiyor 😇 en sağlıklı şekilde kavuşun inşallah 🤲🏻