dide86 kızlar bebeğimin kafası 3 hafta vücudu 2 hafta önden gidiyo dr bi anormilik değil dedi ama ben korktum böyle olan var mı ben 32 haftayım
EzgiDurdu dide86 benim bebeğim de öyle en önde kafası gidiyor 33+5 im doktor gebelik şekerine bağlıyor iriliğini. Kötü bişey demedi hiç bugüne kadar sadece yediğine içtiğine şekerine dikkat et deyip gönderiyo.
Nefeslina dide86 bnım oglumunda kafası 3 hfta onden gıdıyo cuma gunu catı muayenesı var dogurmn cok zor norml dedı ve üzüle üzüle sanırım sezeryan olucm 😔
Sezin dide86 gebelik şekerin var öı Benin de aynı senin ki gibi ve gebelik şekeri var mutlaka dr unla konuş bu konuyu
ikicocuklubiranne Bende bugün kontrole gittim 6+2 kesem 7,5 haftalık görünüyormuş bebek 7 haftalık biraz önden gidiyor ama sorun teşkil etmez dedi 🙄
Hilalsnsr ikicocuklubiranne benimde baştan beri önde gidiyor du 1 hafta çok şükür sorun olmadı 31 haftalık olduk şükürler olsun darısı başına 🙏