Hatice4136 dün biz değerlendirdik eşimle bugün ise bu akıntı geldi kokusuz yumurta rengi akıntısı ve bugün de değerlendirmelimiyim? Cuma günü ben enfeksiyon bölümüne gitmiştim enfeksiyonum yok bu arada …. yoksa yarın değerlendirsem olur mu?