Duygukarabulut21 Çarşamba günü kontrolüm var geçen hafta 388 beta çıktı bugün öylesine test yaptım çok çok koyu çıktı sizce keseyi görürmüyüm çarşamba günü
FRVP20 Duygukarabulut21 bende post açmıştım ilk öğrendiğimde baya silik çizgiydi beta 74 çıktı sonra tekrar kan vermek istemedim 4 gün sonra test yaptım böyle koyu iki çizgi çıktı ya bende çok merak ediyorum acaba artık görünür mü diye perşembe gününe randevu aldım gideceğim inşallah güzel haberler alırız
hayalperest2310 Duygukarabulut21 benim 560 tı beta kesem görünmemişti iki hafta sonra gittim kese göründü birde bebek oluşmuş ama kalp atışı hala yok 6+6 haftalık olduk
Krystal Görünür.😊 Benim de böyle koyu çıkmıştı beta 10000lerdeydi.. gördüm keseyi ama kalp atışını duyamamıştım.
Duygukarabulut21 hayalperest2310 son adet tarihime göre bugün 6 haftalık görünüyor yarın kontrole gideceğim umarım görürürm keseyi