Esilaaya Kızlar merhaba, Kurutma makinesi almayı düşünüyorum ama hangi marka hangi model daha kullanışlı olur. Aldığıma pişman olmayacağım kullanıp memnun kaldığınız önerebileceğiniz model var mı?
Nilayy95 Esilaaya arçelik 10 kg ısı pompalı kullanıyorum. Hayatta aldığım en doğru ürünlerden birisi. Bir yıldır kullanıyorum çok memnunum. Arkadaşımda benden gördü aldı oda memnun
Nesonunbeybi Esilaaya almışken bosch marka öneririm içine bi kendimi atmadım ne çekme ne solma ne de bir sorun yaşamadım gözü kapalı öneririm. Seri4 9 kilo benimki
Nilozof Ben de alcam, bekleyeyim şurada 😂 Eşim Grundig ve Profiloya bakmış, iyi sanırım ama detaylı araştırmadım henüz
Elfelf475 Esilaaya ben Samsung aldım geçen gün media markt ta indirimdeydi. Arçelik’le falan aynı fiyat ama motor 20 yıl garantiliydi. O yüzden tercih ettik. Daha gelmedi ama markadan memnun yorumlar vardı internette o yüzden tercih ettim. İnşallah iyi çıkar
Rabiul Esilaaya 4 yıldır Beko kullanıyorum hiç bozulma olmadı maşallah 🧿 asgari ücretin altına çalışıyor zam yapacağım bu performansa 😆😆