bade25 Hanımlar dün yazmıştım buraya da sol kasığımda sancı var diye hala geçmedi bugün ürolojiye gittim ultrason çekildi tahliller yapıldı hiç bişey yok. Doktorum erken doğum riski olabilir bi kaç gün sonra tekrar gel dedi.. çok üzgünüm daha 25.haftadayım :(
Kbra1012 bade25 bade25 başka bir doktora daha gidin bunun iğneleri var geciktirebiliyolar içinizi ferah tutun lütfen
babyandmom__ bade25 Hiç korkma, doktorun ne diyorsa bire bir uygula. Aynı şeyi yaşadım şimdi de doğuramıyorum diye ağlicam nerdeyse🫠
hamcokelek33 Korkmayın, allah isterse her şey olur. Ayrıca stres erken doğum için daha büyük bir etken. Bence bol bol dinlenin doktorunuzu mutlaka dinleyin zaten progestan vs başlayacaktır, çok geçmiş olsun💖
bade25 hamcokelek33 progestan hamileliğimin başından beri kullanıyorum 😞 ama ufak kasılmalarım vardı dün bugün de kasık sancım devam ediyo 😞