5 aylık hamileyim vajinal akıntım çok olduğu için doktor vagi flora verdi ama kullanımıyla ilgili bişey demedi sadece 4 gün arayla kullan dedi. Eczacı da bişey demedi. Biraz önce ağız yoluyla aldım. Sonradan kağıdına baktım fitilmiş bir zararı olur mu çok korkuyorum