Nisa07 Kızlar bugün yine beta hcg yaptırdım Pazar günü 262 di bugün yaptırdım 667 doktorum Pazartesi randevu verdi hiç birşey söylemiyor dış gebelik falan bişey olur mu ? Soruyorum ultrasonda belli olacak diyor
Ayseglx Nisa07 normal olarak artması gerekiyor doktorların birşey söylemesi için küçük beklemen gerek sadece hayırlı olsun sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah
Aysedgrlikrkmz Nisa07 daha küçük keseyi görmeden net bşy demiyor doktorlar bende de öyle olmuştu sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah Rabbim 🥰🙏🏼
denizannee Nisa07 canım güzel rakamlar. Ben ilk öğrendiğimde 14.7 3 gün sonra 106 çıkmıştı düşün. Benim baya düşüktü ama meğer herşey yolundaymış boşuna üzmüşüm kendimi şimdi 12 haftalık olduk bile pozitif düşün
ezel90 Nisa07 dış gebelik şuan belli olmaz kese gözüktükten sonra anlaşılır canım dış gebelik değildir kötüyü düşünme tabi düşünmemek elde değil herkes aynı :)
kubrasonmezzz Bence değerinde bir şey yok gibi 2 günde 2 kati artmış iste önemli olan Pazartesi daha yüksek rakamlara çıkması 🙏