Şimdi doktordan çıktım, rahim ağzın yumuşamış ve 1 parmaklık açılman var diyor. Çocuğun kafası da kanala girmiş hafif bir servikse bası var. NSTde de düzenli kasılmalarım başlamadı. İlk doğum olacağı için tahmini ne zaman doğum başlar sizce canlarım. Eşim yurt dışı görevlendirmesinde izin olayı da kısıtlı olduğu için şimdi gelsem doğum olmazsa ve iznim biterse diye kokuyor açıkçası. Tecrübe sahibi olanlardan fikir bekliyorum 😊