
Normalde 7 haftalık olmam gerekirken 6 haftalık çıktım geç döllenme dedi doktor dolayısıyla bebeği de göremedik sadece bebeğin beslenmesini sağlayan yolk kesesi oluşmaya başlamış dedi haftaya salı kalp atışı için çağırdı duymayı umalım kötü düşünmeyelim kendine beslenmene dikkat et dedi bilmiyorum normal mi ilk kızımda gerçi geç döllenme olmuştu ama bu haftalar da oluşmuştu diye hatırlıyorum :(