Kızlar korunmayı bıraktığımdan beri adetim çok düzensizleşti. Doktor duphaston verdi onunla biraz düzene girdi. Pkos değilim. Adetim düzensiz olduğundan yumurtlama gününü tutturamıyorum heralde gebelik olmadı diye ovülasyon testi aldım. Adet bitiminden başladım bugün 15.gün hala testte ikinci çizgi yok. Çok çok incecik gözle zor görülen bi çizgi oluşuyor sadece. Geç yumurtluyorum galiba ama test mi bozuk eminde olamadım. Markası laboquick. Bu markayı kullanan var mı? Teste devam edeyim mi bilemedim. Doktor bu ay içinde duphaston yazmıştı. Yumurtayı baskılıyor oluşmuyor çatlamıyor diyenleride okudum. Öyleyse zaten geç yumurtluyorum bu ayı da çöpe atmak istemiyorum. Doktor 16.gün başla demişti yarın başlamam lazım. Ne yapsam bilemedim. Fikirlerinizi bekliyorum 🥹