Kızlar geçen görümcem göbeğin aşağıda gibi dedi kız bebekte göbek yuvarlak ve yukarda olur dedi bu doğrumu ya çok aşağıda değil aslında 27+2 haftalığım sadece tam ortalı değil az bişey aşağıda o kadar bebeği zaten ben genelde aşağıda hisediyorum bebek zamanla yukarı çıkmıyormu ?