Aysedgrlikrkmz benim lekelenmem oldu , ultrasonda kanama alanım çıkardı düşük tehlikem vardı ama doktorum bana şunu söyledi sağlıklı bir bebekse düşmez ama sağlıksız bir bebek ise ne yaparsan yap düşer dedi herşeye rağmen bunu teselli bilip çok şükür 18+1 olduk bugün onun bu dünyada yiyecek ekmeği varsa yaşar zaten kötü düşünme dua et canım 😊