Merhaba güzel annelerim… Bugün 17+6 haftalığız ve sabah muanem vardı ultrason muanesi olunca doktor birşey farketti detaylı bakınca bebeğin eşi yani plasenta rahim e çok yakın dedi risk barındırıyor ama genel olarak bebek iyi dedi … 2018li bir kızım var sezaryen doğum ile oldu…3 hafta sonra gel dedi yani 11 marta tekrar gideceğim….Böyle birşey başınıza geldi mi beni aydınlatırsanız sevinirim…