Kızlar ben 12+1 haftalık hamileyim şuana kadar vajinal muayene yapmadi doktor bugünde 2 li test yapıldı haftaya sonucu cikicak ona göre doktor serklaj planlaması yaparız dedi diğer 2 çocuğumda muayene hep vajinal muayene yapıp ölçüm yapıyordu anlamadım bu sefer neden böyle oldu diye bu durumu yaşayan var mı acaba