İlk gebeliğin makat gelişti ama bebeğim gece suyunu patlattığı için doğuma girene kadar el ile kontrol ettiler açılmamı, ikincisinde tam net hatırlayamıyorum ondada suyum gelmişti sancılanmıştım, şimdi bu gebeliğimde de alttan muayene olacakmı merak ediyorum korkulacak bişey yok elbette ama parmakla baktıkları için huzursuz oluyorum, kadın doğum acil yapıyor elle muayene çoğunlukla ama bundada olurmu acaba bilmiyorum 🫣