Alerji oluyor çocukların çoğunda , bir çoğu yaş büyüdükçe geçiyor. Gündüz hiçbirşey olmaz gece yastığa yatar yatmaz başlıyorlar öksürmeye. Alerji şurubu yazıyor doktorlar ama biz de pek işe yaramadı zamanla geçti. Odasında halı ve peluş olmamalı, toz olmamalı. Bir de kafası biraz yüksek yatarsa biraz daha rahatlayabilir