Kızlarım günaydın benim bat 25 uygulamaya göre takip ediyorum yumurtlama dönemim 11 di ama 3 gündür yine beyaz akıntı var çok yoğun olmayacak şekilde sizce tekrar yumurtlama olabilir mi yada gebelik belirtisi (evde ovulasyon ve gebelik testi yok strest yapıyorum diye almadım ) bu durumu yaşayan vardır elbet diye sormak istedim