Kkubraa banada detayli ultrasona gittiğimde böyle demişlerdi bizim iki bobregimizde vardi iki bobrek daha tehlikeliymis devlet hastanesinde cok bilgi verilmedi fazla önemli değil zaten yapacak bisey yok dogumdan sonra hemen kontrol edilir tedavi yada ameliyat ne gerekirse yapilir denildi kacgun korkudan neler çektim sonra özele gittim doktorum erkek bebeklerde daha sık görüldüğünü ve 24.haftadan sonra kendiliğinden kuculme ihtimalini söyledi tabi 24 hafta olana kadar gittigimde hep büyümeye devam ettiğini öğrendim ama çok şükür 24den sonra küçülmeye basladi normal boyutlara geldi simdi 33 haftalığız inşallah sizinde bir an önce küçülmeye başlar insanın elinde değil hele ki söz konusu evlatsa ama lütfen fazla stres yapmamaya çalışın onlar cok hassas ve en ufak şeyi bizden daha çok hissedip tedirgin oluyorlar