12+0 da doktorum bacak arasını çok rahatlıkla görebildi kıza benzetiyorum dedi sizce erken bir tahmin mi değişim olur mu bacak arasını çok net gördü diye değişmez mi acaba diye düşünüyorum Rabbim sağlıkla gelmesini nasip etsin ama insan da merak ediyor bir kızım var bir de erkek olsa diye gönlümüzden geçmiyor değil ama mevlam ne eylerse güzel eyler 🙏